Skapa en långsiktig arbetsplats hos CONVENDUM

Skapa en långsiktig arbetsplats hos CONVENDUM

2021 grundade Oscar Kjellström och Johan Lindstrand Centigo i Göteborg, ett chefslöst managementbolag där hållbar och professionalism för medarbetare, kunder och samhället i stort står i fokus. Genom att ha sin arbetsplats på CONVENDUM Kungsportsavenyn 21 kan de nyttja sitt kontor på allra bästa sätt. Därför väljer Oscar och Johan CONVENDUM om och om igen.

— Vi har suttit på CONVENDUM sedan dag ett när vi startade Centigo i Göteborg och väljer att stanna på CONVENDUM när vi expanderar. Vi är inne på vår tredje rumsstorlek nu, säger Oscar Kjellström, grundare för Centigo i Göteborg.

Genom sin arbetsplats hos CONVENDUM kan de enkelt skala upp och ner i kontorsyta, ha en attraktiv adress för både medarbetare och kunder, få service i världsklass och ha tillgång till mötes- och konferenslokaler för nätverksträffar. Fördelarna är många och ger förutsättningar för att skapa en trygg arbetskultur där alla kan vara sig själva.

— Centigo är ett chefslöst managementkonsultbolag vilket innebär att ambitionen väger tungt i allting vi gör och det viktigaste vi gör är att skapa en arbetsplats där våra medarbetare trivs, mår bra och kan arbeta länge och där vi själva trivs, säger Oscar Kjellström.

Centigo i Göteborg är en modern arbetsplats som möter de olika behov som framtidens arbetsplats idag ställer. Bland annat ett högre krav på kontorsmiljö, att medarbetarna ska må bra och ett ökat fokus på hållbarhet. Tillsammans har de formulerat visionen ”Sensible Growth Everywhere” om att skapa ett långsiktigt, hållbart och välmående företag för såväl medarbetare som kunder och samhället i stort.

— Vår vision heter Sensible Growth Everywhere och handlar väldigt mycket om att hjälpa företag att bli långsiktiga, framgångsrika, bidra till samhället, skapa arbetstillfällen, ha en hållbar strategi för deras medarbetare. Det är precis så vi bygger upp Centigo i Göteborg, avslutar Johan Lindstrand, säger Johan Lindstrand, grundare för Centigo i Göteborg.

Att skapa ett hållbart och professionellt företag för medarbetare, kunder och för samhället i stort är roten till den ambition som Cetigo i Göteborg vilar på och anledningen till att Oscar och Johan väljer CONVENDUM om och om igen.

Läs mer om CONVENDUM