CONVENDUM belönas för hållbarhets- och miljöengagemang

CONVENDUM belönas för hållbarhets- och miljöengagemang

CONVENDUM går in i en ny era av miljöansvar och resan mot en mer miljövänlig och socialt ansvarstagande kontorsmarknad kräver både tid och engagemang. Med ett starkt åtagande, hängivenhet och passion är det teamet på CONVENDUM som gjort denna milstolpe möjlig.

— Vi är glada över att få dela nyheten om att CONVENDUM har tilldelats Miljödiplomet av Svenska Miljöbas. Det är ett bevis på det gedigna arbete vårt otroliga team gör, säger Layana Hermes-Cavallius, Quality Manager hos CONVENDUM.

Idag är CONVENDUM marknadsledare och är stolta över att vara med och ta ansvar för en miljövänligare kontorsmarknad.

— På CONVENDUM ser vi detta diplom som mer än bara en utmärkelse; det är en symbol och ett kvitto på vår ständiga resa mot en mer miljövänlig och socialt ansvarstagande kontorsmarknad. Vi är stolta över att spela en roll i att forma en grönare, mer hållbar framtid, säger Oscar Limbäck, COO hos CONVENDUM.

Läs mer om CONVENDUMs miljö- och kvalitetsarbete här.

CONVENDUM erbjuder moderna och efterfrågade kontorslösningar för små och stora företag. CONVENDUMs erbjudande sträcker sig från Coworking, Private Office, Big Office, Exclusive Office, Enterprise Membership till Office Management. Gemensamt för de olika produkterna är premiumkontor I kombination med aktivitetsbaserade öppna coworkingytor, lounger, konferenscenter, café, gym, musikstudios och showrooms. Därtill erbjuds också företagsbostäder. Följ oss på Facebook, LinkedIn, Instagram och YouTube.

OM SUSA
SUSA erbjuder kvalitetssäkrade standarder för miljöledning, kvalitetsledning och hållbarhetsanpassade event.

Oscar Limbäck, COO hos CONVENDUM