CONVENDUM erbjuder idealiska lokaler för ditt företagsevenemang i centrala Stockholm och Göteborg

Nyligen arrangerade CONVENDUM ett framgångsrikt evenemang med landets ledande professor, föreläsare och författare Micael Dahlen i en av CONVENDUMs hörsalar med kapacitet för 200 personer. I en tid då företag bokar upp evenemang som sommaravslutningar eller årsstämmor, erbjuder CONVENDUM mötes- och konferensanläggningar från små mötesrum för fyra personer till stora hörsalar. "Genom att välja CONVENDUM får du inte bara tillgång till förstklassiga möteslokaler, utan också en dedikerad partner som strävar efter att göra din evenemangsplanering enkel och framgångsrik. Vi finns här för er oavsett behov", säger Victoria Larsson.

Tre välutrustade hörsalar i Centrala Stockholm
För knappt ett år sedan invigdes CONVENDUMs nya center på Birger Jarlsgatan 57 i Stockholm, som erbjuder en unik kombination av evenemanglokaler och moderna konferensmöjligheter, inklusive en hörsal med kapacitet för över 100 personer. Tillsammans med de befintliga hörsalarna på CONVENDUM Katarinavägen 15 och Fleminggatan 18, där nyligen ett framgångsrikt evenemang ägde rum med professor och författare Micael Dahlen, kan CONVENDUM stolt presentera tre välutrustade och stilfulla hörsalar med intilliggande mötesrum i på centrala adresser i Stockholm City.

— Vi är anpassningsbara efter behov och inga förfrågningar är för stora eller för små. Vi arrangerar större evenemang som mässor, nätverksträffar och föreläsningar till mindre möten för upp till åtta personer. Här ingår givetvis förslag på förtäring och övriga tillval och vi går även utanför den traditionella konferensbokningen och kan sätta upp till exempel en ballongvägg om ni önskar, säger Victoria Larsson, Account Executive på CONVENDUM Conference.

Perfekta mötesplatsen för ditt företagsevenemang - för små och stora grupper
I tider då bolag ska boka upp sina evenemang tillhandahåller CONVENDUM genom CONVENDUM Conference mötes- och konferensanläggningar i två av landets största städer från små mötesrum för fyra till stora hörsalar för upp till 200 personer. I CONVENDUMs omfattande utbud av möteslokaler finns mindre rum som ofta används av företag som önskar skapa en omväxlande arbetsmiljö för team på upp till åtta personer. Men även större rum som anpassas helt efter kundens önskemål som inkluderar olika möbleringsstilar som biosittning eller skolbordssittning, beroende på mötets syfte. Med moderna faciliteter och bekvämligheter kan företag fokusera på det väsentliga, medan CONVENDUM tar hand om detaljerna.

— Vi välkomnar företag att nyttja dessa fantastiska platser och rum för halv- eller heldagskonferenser. Våra lokaler är designade för att möta olika behov oavsett om det är mindre exklusiva möten eller större tekniska avancerade evenemang. Genom att välja CONVENDUM får du inte bara tillgång till förstklassiga möteslokaler, utan också en dedikerad partner som strävar efter att göra din evenemangsplanering enkel och framgångsrik. Vi finns här för er oavsett behov, säger Victoria Larsson.

Varför välja CONVENDUM för ditt företagsevenemang?

• Centralt belägna.
    • Mångsidiga konferensrum med modern utrustning.
    • Bekvämligheter som möjliggör en smidig och effektiv mötesupplevelse.
    • Professionell personal för att stödja och säkerställa att allt går smidigt.
    • Evenemangsplanering och projektledning.

Är det dags för er att säkra den perfekta platsen för ditt företags årsstämma?

För bokningar och ytterligare information, vänligen kontakta:
    Victoria Larsson, Account Executive
    E-post: victoria.larsson@convendum.se

CONVENDUM erbjuder moderna och efterfrågade kontorslösningar för små och stora företag. CONVENDUMs erbjudande sträcker sig från Coworking, Private Office, Big Office, Exclusive Office, Enterprise Membership till Office Management. Gemensamt för de olika produkterna är premiumkontor I kombination med aktivitetsbaserade öppna coworkingytor, lounger, konferenscenter, café, gym, musikstudios och showrooms.