CONVENDUM får höga betyg bland medlemmarna

CONVENDUM får höga betyg bland medlemmarna

CONVENDUMs medlemmar uppskattar bemötandet och servicen som erbjuds på CONVENDUMs Coworking spaces. I den senaste medlemsundersökningen kring kundnöjdhet som gjordes bland alla medlemmar landade snittet på 9,13 av 10 där 1 innebär mycket låg och 10 mycket hög. CONVENDUM har frågat tre bolag vad de tycker om kontorslokalerna och konceptet.

CONVENDUM strävar efter att ligga i framkant när det kommer till service och bemötande där det ska finnas en förmåga att lösa alla sorters problem som kan uppstå. Det ställs höga krav bland det stora antal aktörer som finns på marknaden men även att företag ska kunna växa i lokalerna och ta mer yta efter behov vilket kräver bra lokalanpassningar. Ett av bolagen som idag är medlemmar hos CONVENDUM är Advokatfirman Lindahl.

-Vi startade ett nytt kontor i Stockholm för drygt ett år sedan och vi visste att vi behövde lokaler som erbjöd en stor grad av flexibilitet då vi planerade med en hög tillväxttakt. Så har det också blivit och då har CONVENDUM kunnat ge oss mer utrymme i sina lokaler över tid, samtidigt som vi kunnat fokusera på medarbetarna och klienterna och inte behövt lägga tid på kontorsfrågor. Det bästa med kontoret är läget, trevliga personer i lokalerna och en förmåga att lösa i stort sett alla önskemål – Tobias Wåhlén, VD på Advokatfirman Lindahl.

SkandiaMäklarna är exempelvis ett av de bolag som har suttit hos CONVENDUM sedan öppningen av Coworking spacet på Vasagatan 16 2016 och har uppskattat den höga standard av service men även tillgången till den stora konferensanläggningen som finns på adressen med rum för upp till 150 personer.

-SkandiaMäklarna var ett av de första företagen som flyttade in på CONVENDUM på Vasagatan 16 i juni 2016. Vi lockades av konceptet, flexibiliteten, servicen och framför allt närheten till konferenslokaler då vi i vanliga fall har mycket möten och utbildningar för våra medarbetare – Andreas Moritz, VD på SkandiaMäklarna.

CONVENDUM erbjuder även lösningar för bolag som behöver större privata kontorsytor men med samma service som för de som nyttjar Coworkingytorna. Ett av de bolag som hyr ett helt eget våningsplan på Biblioteksgatan 29, ett av CONVENDUMs senaste Coworking space som öppnade upp i augusti 2020, är Adtraction.

-Vi valde CONVENDUM för att dom har ett flexibelt koncept och ett högt serviceinnehåll. Det är svårt för oss att veta exakt hur mycket vi växer. Med CONVENDUMs modell så är det inget problem, de hjälper oss när våra behov förändras. Vi märkte under upphandlingen att CONVENDUMs inställning är ”Det fixar vi”. Det är en ovanlig inställning som vi föll för direkt! – Simon Gustafson, VD och grundare på Adtraction.

-Det bästa med kontoret är läget och CONVENDUMs fantastiska personal –Simon Gustafson.

E-post: Oscar.Limback@convendum.se