CONVENDUM VALDE STYRELSE VID ÅRSSTÄMMAN

CONVENDUM VALDE STYRELSE VID ÅRSSTÄMMAN

Fredagen den 23 april höll CONVENDUM Corporation AB (publ) årsstämma på CONVENDUMs coworking space på Fleminggatan 18 i Stockholm.

Närvarande vid stämman fanns bland annat representanter från bolagets ledningsgrupp, styrelse samt delar av huvudägargruppen. Vid årsstämman fattades beslut om att återvälja samtliga styrelseledamöter,

• Stefan Persson – Styrelseordförande
  • Håkan Jeppsson – Styrelseledamot
  • Bengt Almqvist – Styrelseledamot
  • Louise Ringström Grandinson – Styrelseledamot
  • Cecilia Åkerblom – Styrelseledamot
  • Rebecka Wallenstam – Styrelseledamot

På stämman valdes även Lars-Åke Bokenberger in som ny styrelseledamot och vice styrelseordförande.

Lars-Åke Bokenberger – Styrelseledamot

• För närvarande bland annat styrelseordförande i Wallenstam AB och styrelseordförande i Mattssons Fastighetsutveckling AB.
  • Tidigare bland annat svensk aktiechef på AMF samt aktieanalytiker och analyschef på Alfred Berg Fondkommission.

”Vi är glada över att Lars-Åke Bokenberger valts in som styrelseledamot. Lars-Åkes erfarenheter kommer att tillföra mycket i styrelsearbetet. Vi ser alla fram emot ett nytt spännande år för CONVENDUM”, Stefan Persson, Styrelseordförande CONVENDUM Corporation AB (publ).

”Jag ser fram emot att få vara med och bidra till CONVENDUMs fortsatta expansion och att ytterligare stärka CONVENDUMs position som den marknadsledande coworkingaktören på marknaden”, Lars-Åke Bokenberger, vice ordförande CONVENDUM Corporation AB (publ).