Workshop med VÄRLDENS FRÄMSTA Growth Hackers - bara 8 platser kvar!

Vad kan du lära av USA's topp 100 entreprenör?

Conversion Jam är Nordens STÖRSTA (ja) konferens om konvertering & growth. Världens BÄSTA (ja) talare flygs till Stockholm den 1a september - för 5e året.

Sitt ner med världens bästa - 8 platser kvar

KISSmetrics & CrazyEggs grundare kommer att vara på plats, en av världens topp 10 bästa online marknadsförare, hjärnan bakom några av världens topp 100 mest framgångsrika företag.
Frågan är: Tar du chansen?

1a september (Conversion Jam): De i särklass bästa talarna på området optimering flygs till Stockholm och talar på Nordens största event om konvertering och growth.
Läs mer om Conversion Jam >>

2a september (Conversion Jam Workshop): Dagen efter Conversion Jam hålls WORKSHOP: Ett unikt tillfälle att sitta ner med världens bästa optimerare - 8 platser kvar.
Läs mer om Conversion Jam Workshop >>

Blöt & stöt med världens topp 10 online marknadsförare

De som har optimerat webb i hela världen, för några av världens största företag, och fått utnämnelser som världens främsta kommer till Stocholm.
Ni har tillfälle att sitta ner runt samma bord och tillsammans gå lös på din hemsida!

Neil Patel - KISSmetrics, Crazy Egg & Quick Sprout founder

Neil hjälper företag såsom Amazon, NBC, HP och Viacom att öka sin tillväxt. Wall Street Journal har kallat honom webbens influerare, Forbes säger att han är topp 10 online-marknadsförare och Entrepreneur Magazine säger att han skapare av några av de topp 100 mest framgångsrika företagen i världen.

Peep Laja - Markitekt founder och skribent på ConversionXL

Peep skriver för smarta människor. Inget skitsnack. Han är en konverteringsguru, he can make you tons more money! Peep har jobbat med tusentals företag, i USA, Panama, Dubai etc. Han driver och skriver också världens största blogg om konvertering online. En stjärna!

John Ekman - Chief Conversionista, Nr 1 på online-konvertering i Sverige

John är grundare av Conversionista – Nr 1 på Online-konvertering i Sverige. John är galet passionerad av att förbättra konvertering och konverteringsgrad, han blir uppriktigt förbannad på dålig webb - och han kan göra den bättre. John har lång erfarenhet av att optimera affärsutfallet för online-företag och har tidigare haft ledande befattningar på bland andra Icon Medialab, Net Entertainment och Betsson.

Säkra din plats till Conversion Jam Workshop >>

Va? Ja. Om du vågar.
– De ger konkreta, praktiska förbättringstips!

Få hjälp med webbpsykologi, konvertering över flera enheter, copy, A/B-testning m.m. Några timmar med dessa personer ger dig troligtvis mer tillbaka än vad du kan föreställa dig.

Fler talare till Conversion Jam 1a sept

Workshoppen är ett unikt tillfälle att sitta ner med världens främsta - dagen innan Workshoppen är startfältet ännu större! Vi flyger in totalt 9 talare, de bästa kvinnliga och manliga talarna på området "GROW BUSINESSES".

Conversion Jam hålls 1a september i Stockholm, på Norra Latin, mitt i smeten på Drottninggatan.

Sofia Quintero - Head of Growth at Geckoboard till NomNom Insights founder

Geckoboard är ett av värdens största verktyg för dashboards, Sofia var Head of Growth. Idag? Hon startade företaget NomNom Insights. Hon hittar de små sakerna som kan göra STOR skillnad – She can make you tons more money. Om du tillåter dig själv att lyssna på henne.

Oli Gardner - Unbounce Co-founder

Unbouce är världens största skapare av landningssidor och Oli är grundare och hjärnan bakom – troligtvis också mannan som analyserat och optimerat flest landningssidor i världen! Oli kan lära dig allt om landningssidor som konverterar – samt vilka som absolut inte konverterar. Han har sett allt! Och han kommer till Stockholm. Till Conversion Jam. Såklart.

Sandra Hathaway - AVARI Co-founder / CMO

Co-founder och CMO på AVARI, Sandra är en datanörd som befriar marknadsförare som är fängslade av manuell optimering av content. Machine Learning och automation för alla, är vad hon kan, vet och lär ut - lär dig innan dina konkurrenter lär sig.

Alla dessa talare har ”gjort konvertering”. Det är deras business – de kan hjälpa dig sälja mer! Om du vill.

Läs mer om Convesion Jam >>

Vad kan man vänta sig från Conversion Jam?

Allt om Growth och Konvertering!
Du kommer inse att konvertering händer på riktigt! Och du kan förbättra DIN konvertering - innan dina konkurrenter fixar sin. Du får tips och praktiska exempel från världens bästa optimerare för din resa. Antingen springer du ifrån dina konkurrenter - Eller de ifrån dig.

Bara 8 platser kvar till Workshop

Det finns idag platser kvar, säkra här >>

Företag som skickar sina KLYFTIGASTE personer till Conversion Jam: H&M Telia Spotify Clas Ohlson IF Aftonbladet Google Ving Svenska Spel Fyndiq ICA Verisure Match Tradera Halebop Apoteket Eniro Swedbank Betsson Flygresor Rädda Barnen Rebtel Klikki Klarna American Express m.fl.

• growth
  • grow business