Optimizely utser Conversionista som Nordens första 2 Star Solutions Partner

Optimizely, som är världens ledande A/B-testverktyg för optimering av hemsidor, har utsett Conversionista som Nordens första 2 Star Solutions Partner

Enligt Optimizely är Conversionista en av de mest erfarna och ledande i Norden inom konverteringsoptimering online. Partnerskapet bekräftar att Conversionista levererar hög standard av CRO-metoder till sina kunder.

Optimizely A/B-testning med Conversionista

Som Optimizely-partner kan Conversionista stolt erbjud ett brett utbud testfunktioner till sina kunder, under resan mot ökad konverteringsgrad.

"We are excited to be working with Conversionista as they are some of the most experienced and successful CRO practitioners in the Nordic markets, and are a great source of knowledge and experience for our mutual customers. Conversionista is our first 2 Star Solutions Partner in the Nordics, which means they have both passed our certification assessments and deliver optimisation strategies to the highest standards with multiple clients. As a 2 Star Solutions Partner, Conversionista gain early access to product betas and training, so they are always up to date with how our product develops and can leverage the full capabilities of new features for their customers immediately"

-Tai Rattigan, Head of Partnerships EMEA

Hur kan Conversionista hjälpa Dig med dina A/B-tester?

• Webbmedia

• webb
  • online marknadsföring
  • online marketing