CoreChange kärnvärden

CoreChange kärnvärden

Våra kärnvärden beskriver hur vi som individer agerar och summerar våra värderingar, attityder och beteenden. Våra kärnvärden skall fungera som en kompass som guidar oss genom olika frågeställningar och är en viktig del i vår varumärkesplattform.

Hur vi som enskilda medarbetare lever våra kärnvärden ackumuleras ihop till bolagets förmåga att leva som vi lär. Kärnvärden är applicerbara för alla situationer vi ställs inför. Det innebär såväl internt inom bolaget som ute hos våra kunder.

Vilja – vi vill, vi kan. Vi har förmågan, engagemanget och drivet att alltid komma framåt. Nya idéer driver våra kunder, vårt företag och medarbetare framåt. Vi gör i alla lägen vårt absolut bästa.

Förtroende – vi har förtroende och tillit för varandra och visar uppskattning samt respekt. Vi lyssnar på varandra och håller det vi lovar samt värnar om våra relationer i alla sammanhang.

Enkelhet – vi är enkla att ha att göra med och gör det svåra enkelt. Vi strävar efter att förenkla allt vi gör och är tydliga och transparenta i vår kommunikation och i våra kundrelationer.

Kul – vi är lätta att ha att göra med och vågar bjuda på oss själva. Vår tes är att professionalism och skratt i kombination med positiv anda gör jobbet roligare.

"Från första samtalet med CoreChange har jag känt mig uppskattad för den jag är som person och den kompetens och erfarenhet jag besitter. Min känsla är att de vill, och behöver, just mig i sitt team vilket får mig att känna mig oerhört motiverad till att utföra ett så bra jobb som möjligt!"

– Lisa Sahlin | Managementkonsult

Change is good

CoreChange är ett IT- och Managementkonsultföretag som brinner för förändring. Vi bygger vårt bolag på personliga relationer där viljan att skapa något tillsammans är central. Vi strävar efter en rak och enkel kommunikation där tydligheten skapar möjligheter. Det gäller såväl internt som i dialogen med våra kunder. Vi lever som vi lär och anser att bolaget är en utmanade och inspirerande arbetsplats som attraherar likasinnade. Med likasinnade menar vi människor med hög ambition, tydlig vilja och med förmågan att skapa förtroende – som samtidigt vill ha riktigt kul under resans gång.

Corechange