Vi förbättrar kundupplevelsen

Vi förbättrar kundupplevelsen

Förutom att framgångsrikt driva våra kunders förändringsarbete är vi grymma på affärssystem och e-handel. Vi förbättrar kundupplevelsen, förstår de bakomliggande processerna, utnyttjar tekniken och vet vilka nya produkter och tjänster som passar in. Då skapas nya möjligheter, ökad lönsamhet och långsiktigt hållbara lösningar i en ständigt föränderlig digital värld.

CoreChange är ett ungt företag med verksamhet i Stockholm och Göteborg med målet att följa våra internationella kunder ut i världen. Inom CoreChange Group hittar du våra systerbolag som var för sig bygger sina riktade erbjudanden för att möta den lokala kundens behov. I stort som smått drivs vi av vår devis – Change is good.

"Det handlar om hur vi som samhälle, företag och individer ska förhålla oss till att tekniken utvecklas i allt snabbare takt och hur våra beteenden förändras"

– Åsa Bratt | Teamleader och Managementkonsult

Change is good

CoreChange är ett IT- och Managementkonsultföretag som brinner för förändring. Vi bygger vårt bolag på personliga relationer där viljan att skapa något tillsammans är central. Vi strävar efter en rak och enkel kommunikation där tydligheten skapar möjligheter. Det gäller såväl internt som i dialogen med våra kunder. Vi lever som vi lär och anser att bolaget är en utmanade och inspirerande arbetsplats som attraherar likasinnade. Med likasinnade menar vi människor med hög ambition, tydlig vilja och med förmågan att skapa förtroende – som samtidigt vill ha riktigt kul under resans gång.

Corechange