Kompisbandet släpper nya busiga låtar för stora och små!

Kompisbandet släpper nya busiga låtar för stora och små!

Kompisbandet har under senaste åren blivit favoriter i hemmet för stora och små med deras härliga videos som är anpassade för dans, rörelser och lek och bus! Med en härlig repertoar med alla barns favoritlåtar så har deras videos blivit en viral succé för både barn och föräldrar via Youtubekanalen ‘Barnplaneten’ som i skrivande stund har 200 000 prenumeranter. Nu är det dags för Kompisbandet att släppa ett helt nytt album fyllt med barnens favoritlåtar att busa till. 'Kom och låt oss sjunga' är fylld med bland annat nya versioner på ‘Mamma Mu’, ‘Fader Abraham’ och ‘Arne Alligator’.

Tidigare har Kompisbandet släppt en julskiva, en skiva för vila och sömn och inte mindre än tre volymer av ’Barnplanetens bästa barnlåtar’. Samtliga låtar kommer även spelas in som videos med tillhörande rörelser och danser och släppas på Barnplanetens YouTube-kanal under året.

Lyssna på 'Kom och låt oss sjunga' - här

Låtlista ’Kom och låt oss sjunga’:

1: Kom och låt oss sjunga

2: Mamma Mu