Fullmatad julskiva för hela familjen med Kompisbandet  –  ‘Snart så kommer tomten till oss’ släpps idag

Fullmatad julskiva för hela familjen med Kompisbandet – ‘Snart så kommer tomten till oss’ släpps idag

Sveriges populäraste barnakt Kompisbandet är tillbaka med en ny julskiva.

Kompisbandet underhåller barn över hela vårt land, både på skiva och med sina populära videos på Youtube-kanalen Barnplaneten. 2019 släppte dom skivan ‘Julmusik för hela familjen’ och följer nu upp med 15 julklassiker på nya skivan ‘Snart så kommer tomten’. Albumet innehåller både välkända och traditionella jullåtar som ‘Stilla natt’, och ‘Bjällerklang’ men även svenska versioner av stora engelska jullåtar som ‘Jag drömmer om en jul hemma’ och ‘Snart så kommer tomten till oss’.

I vanlig tradition så gör Kompisbandet alla sina versioner med stor charm och enkelt att sjunga med för hela familjen. Bandet har passerat 300 miljoner visningar på Youtube och på Spotify ökar deras katalog stadigt.

Kompisbandet har under senaste åren blivit favoriter i hemmet för stora och små med deras härliga videos som är anpassade för dans, rörelser och lek och bus! Med en härlig repertoar med alla barns favoritlåtar så har deras videos blivit en viral succé för både barn och föräldrar via Youtubekanalen ‘Barnplaneten’ som i skrivande stund har 220 000 prenumeranter.

Lyssna på 'Snart så kommer tomten till oss' - här

Följ Kompisbandet här: