Magnus Uggla släpper samlingsbox för första gången

Magnus Uggla släpper samlingsbox för första gången

Magnus Uggla har levererat musikaliska hits i över 40 års tid och har på något övernaturligt sätt lyckats återuppfinna sig själv gång på gång, och i år är inget undantag. För några veckor sedan släppte han sin första självbiografi Enda sättet att genomlida en konsert är att själv stå på scenen och imorgon släpper han för första gången en box där han samlar hela sin hittills utgivna katalog. Tänk innanför boxen innehåller Ugglas samtliga 15 originalalbum på CD, 4 remastrade originalvinyler, ett album med utvalda singlar, b-sidor och remixer samt en 40 sidor lång diskografi med samtliga omslag i vinylformat.

Boxen släpps imorgon den 12 oktober via Uggly Music/ Cosmos Music men redan ikväll har nya showen Varning på stan nu mår kung i baren illa igen premiär på Göta Lejon, en hitsshow där Uggla framför bara hits.

Köp biljetter till krogshowen på Göta Lejon här.

Följ Magnus Uggla här:

FacebookInstagramSpotify