Marie Fredriksson firar sin 60-årsdag med singelsläpp

Marie Fredriksson firar sin 60-årsdag med singelsläpp

Sing Me A Song är en jazzig födelsedagspresent till henne själv och till alla fans som stöttat och lyssnat genom åren. Den släpps idag den 30:e maj genom Amigo.

Lyssna här!

Så här säger Marie själv om låten:

”Genom åren har jag haft många anledningar att fira: födelsedagar, listplaceringar och platinaskivor. Det har varit fantastiskt! Jag har också haft fester, releasepartyn och kalas i mängder. När jag nu har glädjen att fylla 60 år, passar jag på att göra det på ett lite lugnare sätt med enbart mina närmsta och min familj och ser mycket fram emot det. Att släppa en låt på min födelsedag blir mitt sätt att visa tacksamhet för all den kärlek jag fått genom åren, det här är min 60-års present till mig själv och till alla fans, Sing Me a Song.

Följ Marie Fredriksson på sociala medier
Facebook | Spotify