​Nu lanseras Dejtboxen - överraskande dejter varje månad hem till dörren

Det ska vara enkelt att behålla glöden i sin relation, även när vardagspusslet kräver mer av vår tid. Med detta som mål lanserar Crate Inventors nu sin nästa upplevelsebox; Dejtboxen.

- Vi riktar oss till de fyra miljoner svenskar som lever i en parrelation. Vi är övertygade om att alla vill vårda sin relation, men vi tror också att många hindras av andra åtaganden i vardagen. Oavsett om man har barn eller inte så kan det finnas saker som gör att relationen inte får den uppmärksamhet som den behöver, säger Jakob Twedmark, VD på Crate Inventors.

Varje månad planerar Dejtboxen en ny dejt och paketerar både beskrivning och produkter som skickas direkt hem. Förutom dejten i sig så ingår alltid en hemlig uppgift var, som uppmanar till saker att göra för varandra under månaden. Att dejta blir därmed enklare, mer tillgängligt och något som alla kan göra. Paret bestämmer själva vilken dag och tid som dejten ska äga rum.

- Givetvis står dejterna i centrum, men nästan lika viktigt är det att hela tiden bli påmind om att avsätta tid för sin relation. De hemliga uppgifterna blir dessutom något som lever kvar under hela månaden. Dejtboxen är ett fantastiskt sätt att prioritera sin relation och tillsammans få dela nya upplevelser, avslutar Jakob Twedmark.

Dejtboxens premiärbox går att beställa fram till den 31/5 och levereras därefter hem till paret i början av juni. Mer information här: www.dejtboxen.se

• Livsstil

• crate inventors
  • parrelation
  • kärlek
  • relation
  • prenumerationsbox
  • upplevelsebox
  • relationer
  • dejtboxen

Crate Inventors skapar och lanserar produkter och tjänster inom prenumerationsbaserad e-handel. Företagets första koncept är Bakboxen som lanserades den 1:e oktober 2015. Bakboxen erbjuder prenumeration på bakupplevelser. I maj 2016 har ytterligare tre koncept lanserats: OfflineklubbenDejtboxen och YarnMailCrate Inventors har sin verksamhet i Karlstad.

Kontaktuppgifter:

PR & Marketing Manager: Beatrice Flink Forsgren