Årets lönetopplistor släpps inom kort!

Årets lönetopplistor släpps inom kort!

Just nu förbereds årets lönetopplistor med Sveriges 100 bäst betalande företag och kommunlistan med bäst betalande företag i varje kommun. Publicering kommer att ske vecka 50.

Listorna visar högst snittlön och baseras på företagens egna bokslut som har lämnats in till Bolagsverket. På grund av långa handläggningstider hos Bolagsverket så har vi fått vänta in en stor andel årsredovisningar. Men nu är genomgången snart klar och publicering kommer ske i början på nästa vecka.

Har du frågor eller vill lägga till en mailadress till mottagarlistan?
Skicka ett mail till sandra.andersson@creditsafe.se.

Creditsafe är världens mest använda kreditupplysningsföretag. Vi levererar kvalitativ affärsinformation till stora som små företag, kommuner, myndigheter och organisationer. Med visionen att förändra sättet affärsinformation används på har Creditsafe idag 24 kontor i 14 länder och över 100 000 kunder.