Creditsafes bevakning smartare än någonsin

Creditsafes bevakning smartare än någonsin

Idag lanserar Creditsafe en ny, uppgraderad version av den populära tjänsten Kreditbevakning. Tjänsten är skapad för att möjliggöra säkra affärsbeslut grundade på en konstant uppdatering vad gäller ekonomisk information hos dina kunder.

Hur fungerar tjänsten?
Kreditbevakningen bygger på att du som kund väljer ut delar av eller hela din kundportfölj för bevakning. Du väljer sedan ut de parametrar du är intresserad av bevaka. Dessa kan vara rating, konkurs, styrelseförändring etc. Så fort det sker en förändring på någon av dina kunder mot valda parametrar skickas med automatik ett mail med information om detta. Tjänsten besparar dig tid och ger dig säker affärsdata att luta dina beslut mot.

Tjänsten är utökad med bl.a. följande nya finesser:

• Du kan nu filtrera bort kunder med viss status, t ex likvidation, konkurs eller avregistrerat då du hanterar dina portföljer.
  • Du ges möjlighet att göra inställningar på flera eller till och med alla bolag samtidigt i en eller flera portföljer.
  • Utökade och förbättrade parametrar då du exporterar dina bevakningsportföljerför analyser och uppdatering av eget kundregister.
  • Bevakningsmailen har fått utökad information, nu får ni även kundnummer och fritext med i svaret.
  • Vi har utökat uppladdningsfunktionen för att kunna hantera större filer på ett smidigare sätt. Du får dessutom alltid ett mail på resultatet vid importen.

Vill du veta mer om uppdateringarna eller tjänsten Kreditbevakning?

Kontakta oss på: 031 - 725 50 00 eller på sales@creditsafe.se