Creunas och hallons digitala arbete bär frukt

Creuna har tillsammans med hallon utvecklat Mina sidor på hallon.se. Hallons ledord enkelhet har varit genomgående i Creunas koncept- och designarbete, och syftet har varit att underlätta för hallons kunder att själva kunna hantera sina abonnemang.

Creuna har tagit fram en helt ny teknisk struktur för att underlätta alla integrationer mot olika system som hallon jobbar emot parallellt med framtagandet av en ny grafisk identitet för Mina sidor.

“hallons ledord är enkelhet, det ska vara enkelt att vara kund hos oss. Därför är det a och o att våra kunder smidigt och lättillgängligt själva kan hantera det mesta som rör deras abonnemang och här spelar Mina sidor en väldigt viktig roll. Vi är jättestolta över våra nya Mina sidor och ser fram mot att tillsammans med Creuna även rulla ut appar för både iPhone och Android samt en vässad portal för våra företagskunder” säger Anne-Louise Wirén, chef för hallon.

”Vi är väldigt glada över förtroendet att få arbeta med hallon som är ett framåtriktat företag och där hela deras affär är digital. Att vi får arbeta tillsammans och utveckla tjänster som underlättar för hallons kunder är något vi är väldigt stolta över” säger Carin Sundström Account Director på Creuna.

För frågor kontakta;

Carin Sundström, Account Director, carin.sundstrom@creuna.se, +46 739 13 02 10