HIF i Helsingborg får ny reklamfilm

Helsingborg är som stad känt för en hel del - men allra mest för fotbollslaget HIF, Helsingborgs IF. Ett lag med stora framgångar. Mycket har hänt de senaste åren men framförallt var 2011 året då HIF blev mästarnas mästare och vann allt de ställde upp i – inom Sveriges gränser. Supercupen, Svenska Cupen och Allsvenskan.

HIF lyckades med en bedrift ingen annan svensk klubb tidigare gjort - att ta tre titlar samma säsong. HIF avgjorde dessutom Allsvenskan fyra omgångar från slutet - vilket inget annat svenskt lag gjort tidigare.

CR Film är stolta och ser fram emot några riktigt spännande år.

• Bio, film, foto

CR Film: Vi skapar reklamfilmer i miljon-kronors klassen, som inte nödvändigtvis kostar miljoner. CR Film är experter på att få varenda spenderad krona att synas i bild. Vi skapar vackra filmer, med stora budskap och starkt regi-tänk. Något som går igen i alla reklamfilmer vi gör. Mycket ska rymmas i 5, 10, 20, 30 sekunder. En hel historia, ett företags hela budskap. Titta på några av de filmer vi gjort ovan, och hör av dig om du vill träffas och veta mer.

Niclas Schüler

Presskontakt Grundare, delägare Art Director, Producent 0703-779157