Utmärkelsen Guld- och Silverhanden har utdelats

Guld- och Silverhanden utdelade för första gången

Sex av våra medarbetare har förärats med Guld- respektive Silverhanden. En symbol för vår uppskattning och ett tack för deras fina arbete och förmåga att alltid finnas där för sina kollegor med en hjälpande hand.

- Vi vill på detta sätt visa lite extra uppskattning till våra medarbetare, som är kärnan i vår verksamhet. Vi kommer att fortsätta dela ut denna utmärkelse varje år i samband med våra fantastiska kollegors årsdagar, säger Kathrine Hogseth, vd på CRM-Konsulterna. Hon fortsätter:

- Jag ser fram emot att få dela ut många Guld- och Silverhänder de kommande åren.

Förutom äran tilldelas alla ett diplom med motivering samt ett specialframtaget symboliskt smycke eller manschettknappar.

Guldhanden ges till de medarbetare som arbetat 10 år eller mer i bolaget och delades 2022 ut till:

Gustaf Westerlund

Rickard Norström

Silverhanden ges till de medarbetare som arbetat 5 år eller mer i bolaget och delades 2022 ut till:

Najib Shakkour

Magnus Egestad