Kathrine Hogseth, vd, CRM-Konsulterna

CRMK blir Gasellföretag för fjärde året i rad

CRM-Konsulterna (CRMK) har på nytt levt upp till de högt satta kriterierna som krävs för att utses till ett Gasellföretag och kan fortsatt titulera sig som Mästargasell.

Det är Dagens Industri som varje år utser Sveriges mest snabbväxande företag - Gaseller. Kriterierna för att bli ett Gasellföretag innebär bland annat att företaget ska ha vuxit organiskt, ha en nettoomsättning som överstiger 10 miljoner kronor enligt den senaste årsredovisningen och ha minst tio anställda. Dessutom ökat sin omsättning varje år de senaste tre åren. Samt minst fördubblat sin omsättning och inneha ett positivt samlat rörelseresultat för de fyra senaste räkenskapensåren. För att bli Mästargasell krävs att detta uppnåtts mins tre gånger.

”Fantastiskt roligt att vi även i år lyckas med denna bedrift och att för fjärde året i rad få denna utmärkelse! Det här fina resultatet är något som vi alla tillsammans på CRM-Konsulterna åstadkommit. Vårt fokus är alltid att skapa goda kundrelationer och kundnytta. Vi vill bygga partnerskap med våra kunder för att generera verksamhetsnytta och hjälpa dem att växa sina affärer. Det tror jag är nyckeln till ett lönsamt bolag. Att vårt arbete uppskattas av våra kunder och att vi tillsammans skapar win-win”, säger Kathrine Hogseth, vd på CRM-Konsulterna.

CRM-Konsulterna ser ett fortsatt stort intresse från kunderna att de önskar förbättra sina processer, utveckla sina arbetssätt samt öka effektiviteten och kvaliteten. Detta genom väl fungerande systemstöd som kan växa med organisationen.

”Nu siktar vi givetvis framåt för att försöka uppnå detta även nästa år och få denna utmärkelse. Det kommer att bli tufft men ingenting är omöjligt”, avslutar Kathrine.