Larmcentralsprogramvara för Android-enheter

Larmcentralsprogramvara för Android-enheter

Vi kommer att lansera en helt ny app för vår larmcentral som går att använda på Android och Android tablets. Själva utformningen kommer att vara likvärdig med den larmcentral som finns tillgänglig via webben och som Windows-applikationen. Appen är enkel att använda och behöver inte några extra inställningar, den hämtar informationen direkt från den befintliga larmcentralen vilket betyder att man inte behöver göra några justeringar. Appen stöds även av Philips Signage-tablets som har inbyggda RGB LED-lampor som börjar blinka i samband med ett larm.

Övervakning och hantering av larm i den nya larmcentralsprogramvaran för Android-enheter