Crystal Alarm lanserar ett nytt världsunikt personlarm 9:e maj - kommer revolutionera hela personlarmsmarknaden!

Crystal Alarm lanserar den 9:e maj ett nytt personlarm som kommer revolutionera hela personlarmsmarknaden. Med detta nya innovativa personlarm blir det nu ännu enklare att larma om en kritisk situation uppstår. Crystal Alarm bevisar ännu en gång att deras huvudfokus är att skapa trygghet för anställda där riskfyllda arbetsmoment, hotfulla situationer och ensamarbete är en del av deras arbetssituation.

Crystal Alarm stärker sin position som ledande inom personlarmsindustrin genom att lansera detta innovativa personlarm. Det senaste tillskottet i portföljen av produkter visar företagets engagemang för att utveckla nya produkter som gör anställdas liv tryggare och säkrare under deras arbetstid.

"Vi har tagit fram ett nytt personlarm som är mycket enklare att ha med sig och använda jämfört med traditionella personlarm. För att lyckas med detta har vi varit tvungna att tänka om helt och börjat om från början. Vi tror att produkten vi lanserar kommer att vara ett fantastiskt verktyg som kommer öka tryggheten för alla arbetsgrupper som jobbar ensamma, med riskfyllda moment eller med risk för hot och våld."
- Säger Jens Olsson, VD på Crystal Alarm

Detta världsunika personlarm lanseras den 9:e maj och kommer presenteras på ett live-event mellan klockan 10.00 - 10:30, under lanseringsdagen. Anmäl dig till live-eventet om du vill bli först med att rapportera om vårt nya personlarm. Klicka här för att komma till anmälan.

Har du några frågor gällande vår lansering eller vårt live-eventet? Vänligen kontakta Crystal Alarms pressansvarig, Louise Ekman.

Crystal Alarm erbjuder ett pålitligt personlarm som app i mobiltelefonen. Vi tar vår uppgift på allvar, övervakar tjänsten kontinuerligt, testar på massor av mobiltelefoner och säkerställer att alla larm fungerar.