Crystal Alarm tar steget in i framtiden med en ny version av larmknappen, Crystal Button CB20 - Med utökad räckvidd & Bluetooth 5.2

Crystal Alarm presenterar stolt Crystal Button CB20, den senaste generationen av deras banbrytande larmknapp. Crystal Button CB20 kan vara utmanande att särskilja från sin äldre motsvarighet, Crystal Button CB10, då de utseende- och funktionsmässigt inte skiljer sig åt, men under det bekanta skalet avslöjar Crystal Button CB20 imponerande innovationer. Den nya versionen kommer med en avsevärd förlängning av den trådlösa räckvidden och implementerar den senaste Bluetooth-teknologin, version 5.2, för att ytterligare stärka användarupplevelsen.

CB20 Höjdpunkter:

1. Utökad trådlös räckvidd: Crystal Button CB20 tar säkerheten till nya avstånd med en betydande förlängning av den trådlösa räckvidden. Oavsett var användaren befinner sig, garanterar Crystal Button CB20 en snabb och pålitlig kommunikation för en tryggare upplevelse.
  2. Bluetooth 5.2-teknologi: Crystal Button CB20 använder den senaste Bluetooth-versionen, 5.2, för att säkerställa snabbare anslutning, längre batteritid och förbättrad kommunikation. Detta gör Crystal Button CB20 till en av de mest avancerade larmknapparna på marknaden.
  3. Bluetooth Coded PHY: Crystal Button CB20 använder Bluetooth Coded PHY som är en ny teknik som möjliggör väsentligt längre räckvidd. Med en kompatibel telefon blir räckvidden till Crystal Button CB20 ännu längre.
  4. Förberedd för Bluetooth AoA: Crystal Button CB20 är förberedd inför Bluetooth AoA (Angle of Arrival) vilket kan möjliggöra mycket exakt inomhuspositionering.
  5. Förbättrad batteritid: Crystal Button CB20:s batteritid förväntas vara kraftigt förbättrad till skillnad från Crystal Button CB10. En potentiell dubblering i batteritid skulle inte vara oväntad.

(Till vänster nya Crystal Button CB20 och till höger Crystal Button CB10)

Den beprövade och pålitliga Crystal Button CB10 (till höger i bild) har tjänat som en pålitlig larmknapp under det senaste decenniet, med en imponerande livslängd på över 10 år. Denna prestation vittnar om en enastående standard och hållbarhet som har motsvarat användarnas förväntningar över tid. Crystal Alarm ser nu fram emot att introducera Crystal Button CB20 med förhoppningen att den kan upprätthålla den höga standard som präglat Crystal Button CB10.

Crystal Alarms VD, Jens Olsson, kommenterar lanseringen:
"Med Crystal Button CB20 befäster Crystal Alarm sin ledande position inom personlarmsbranchen. Vi strävar efter att erbjuda våra användare det bästa inom teknologi och säkerhet. Crystal Button CB20 representerar en ny era av trygghet, där avstånd och teknologiska framsteg möts för att skapa en säkrare värld. Det som verkligen utmärker oss är vår egen unika knapp, vilket gör att vi kan kontrollera och ligga i framkant, vilket stärker vår överlägsenhet inom branschen."

Med lanseringen av Crystal Button CB20 bekräftar Crystal Alarm sitt åtagande för att skapa säkerhetslösningar som inte bara är effektiva idag utan också rustade för framtidens utmaningar. Crystal Button CB20 representerar det senaste inom säkerhetsteknologi och trådlös kommunikation.

Nu kan du förbeställa den senaste larmknappen från Crystal Alarm! Den kommer att skickas omgående när den finns på vårt lager. Beställ den nya versionen av Crystal Button här!

För mer information om Crystal Button CB20 vänligen kontakta Pressansvarig, Louise Ekman