Mer än ett år som iPhoneutvecklare i Stockholm

Det är nu en bra bit över ett år sedan vi började med iphoneutveckling på Crystal Code. Under tiden som gått har vi totalt publicerat elva applikationer på App Store. Av dessa är sex stycken våra helt egna produktioner och fem stycken är projekt som vi utfört tillsammans med våra kunder. Vi kommer att fortsätta med vår egen utveckling under året och har bland annat en hel del uppdateringar planerade för vår flashcardplattform. Vi kommer även att ha ett fortsätt fokus på konsultarbete under året. Om ni söker en iPhone utvecklings partner i Stockholm, tveka inte att höra av er.

Besök oss på http://www.crystalcode.se/

Bild: iPhone Screenshot

Crystal Code AB grundade den 3:e december år 2009, företaget har dock varit verksamt sedan år 2001 men under ett annat namn, Zekra.se. På den tiden var företagets primära fokus webb utveckling. I början av år 2009, började Zekra.se arbeta med iPhone och i Januari samma år släpptes den första applikationen till iTunes App Store. Företaget har sedan dess utvecklat och publicerat ett antal iPhone applikationer och de har också börjat med konsultarbete inom iPhone utveckling.