Johan Danielsson är ny regionansvarig säljare i Kalmar, Kronoberg, Jönköping och Östergötland.

Johan Danielsson är ny säljare på CTC

Vi välkomnar Johan Danielsson, 44 år, ny regionansvarig säljare på CTC. Han ansvarar för försäljningen i Kalmar, Kronoberg, Jönköping och Östergötland.

– Det känns jättebra att vara på plats. Med CTC:s välrenommerade produkter och proffsiga support finns mycket goda möjligheter att hjälpa kunderna till ökad försäljning, säger han.

Johan Danielsson har 17 års erfarenhet av försäljning varav de senaste åtta åren inom VVS-branschen. Bland övriga arbetsgivare syns bland annat Värmebaronen och Solar. Utöver det var han med och startade upp grossisten Onninen i Småland, med butik i Växjö.

Johan efterträder Torbjörn Persson, som nu blir ansvarig för CTC:s utbildningar samt regionansvarig CTC Gotland.

– Jag hoppas kunna behålla det goda ryktet som Tobbe har byggt upp under så många år. Jag hoppas också kunna bidra med information, aktiviteter, idéer och försäljningskunskap, säger han.

Privat bor Johan i Växjö med fru, tre barn och häst. På fritiden ägnar han sig gärna åt padel, ishockey, fotboll och fiske.

Kontaktuppgifter till Johan:
Tel 070-669 33 55, e-post johan.danielsson@enertech.se