Johan Johansson är ny säljare på CTC

Johan Johansson är ny säljare på CTC

Vi välkomnar Johan som regionansvarig i Göteborgsområdet inklusive Värmland (väster om Karlstad) och Halland (Norra delen från Falkenberg).

Johan har varit 21 år i VVS-branschen, varav 16 av dem som säljare. Närmast kommer han från Solar AB och tidigare har han bland annat arbetat på Ahlsell och Purmo Group.

Johan är 46 år och bor med sina 3 barn i Billdal, 1 mil söder om Göteborg. Fritiden ägnar han gärna på golf- eller padelbanan eller tränar på gym.

- Med min erfarenhet som säljare inom VVS-branschen så hoppas jag att jag har en hel del att tillföra i min nya roll på CTC. Tjänsten som regionansvarig i Göteborgsområdet har varit vakant sen i våras och därför känns det extra viktigt att få komma igång och träffa alla härliga kunder. Det ska bli spännande att få vara en del av CTC´s gäng och få följa utvecklingen av värmepumpar framåt, säger Johan.

Kontaktuppgifter till Johan:

Tel. 070-523 23 05, e-post johan.johansson@enertech.se