Ladda för Cygatedagarna 2012!

Ladda för Cygatedagarna 2012!

IT-miljön hos både företag och organisationer har utvecklats i snabb takt för att stödja användarnas och verksamhetens behov. Nu revolutionerar IT förutom din verksamhet och vardag även sport- och idrottsupplevelsen!

Nu är det idrottsarenornas tur där det tas jättekliv i utvecklingen att förvandlas till fullfjädrade multimediacenter – allt för att ta upplevelsen närmare dig. Som teknikleverantör till bland andra Sveriges nya nationalarena "Swedbank arena" vet Cygate en hel del om denna utveckling. "Changing the game" är temat för årets Cygatedagar. Vi vill bjuda in dig till ett underhållande event där du får en insyn i tekniken bakom kulisserna och får en glimt av morgondagens sportupplevelse. Samtidigt hoppas vi kunna förmedla en bild av hur även du kan dra nytta av ny teknik i din verksamhet.

Under en helspäckad eftermiddag och kväll får du bland annat möta våra partners, inspirerande talare och experter inom IT. Räkna med överraskningar i en annorlunda miljö!

Göteborg tisdagen den 6 marsNya Clarion Post 13.00–22.00.
Malmö onsdagen den 7 marsSwedbank Stadion 13.00–22.00.
Stockholm onsdagen den 22 marsKulturhuset 13.00–22.00.

Läs mer om eventet och anmäl dig på cygate.se

Varmt välkommen önskar alla på Cygate!