Dags för Tech Day med tema Lagring vs Backup

Dags för Tech Day med tema Lagring vs Backup

Efter höstens succé med Tech Day Säkerhet var det naturligt att vi fortsätter med denna serie evenemang, nu är det dags för Tech Day igen och fokus denna gång ligger på datacenter med temat: Lagring vs Backup.

Gränserna mellan lagring och backup blir allt mer suddiga och funktioner integreras mellan teknologierna. Vilket data ska vi placera var för att få maximal prestanda till rätt kostnad och arbetsinsats?

Under 2 dagar får du chansen att förkovra dig samt inspireras av andras lösningar och Cygates konsulters berättelser om hur de löst problem, ta del av live-demos och workshops där föreläsarna går in i detalj i problematiken och lösningarna.

Få konkreta råd och tips samt utbildning i de senaste systemen och chansen att testa de absolut senaste innovationerna från våra leverantörer.

Läs mer om Tech Day på vår webblats för evenemanget - www.cygate.se/techday