CYPRO på Nordic IT Security 2018

För elfte gången i ordningen anordnades i förra veckan Nordic IT Security i Stockholm. Mässan, som startade som en lokal konferens, lockar numera många ledande bolag och personer inom IT-säkerhet, försvarssektorn, IOT och finans. CYPRO deltog inte bara som sponsor utan hade större delen av säkerhetsteamet på plats. Syftet var att träffa partners och lägga grunden för möjliga samarbeten. Men också för att konfirmera att vårt erbjudande står sig väl på marknaden. Återigen fick vi konfirmerat att vi ligger rätt i vårt erbjudande.

Med 80 utställare, 2000 besökare och 50 programpunkter med allt från föreläsningar till paneldiskussioner var energin hög och mångfalden stor. Vi förde många givande diskussioner om vikten av säkerhet samt hur våra erbjudanden inom managed security och penetrationstestning skulle kunna tillföra värde.

"Vi som team fick med oss både ny inspiration, kunskap, men framförallt viktiga kontakter inom branschen. Och återigen ser vi att vår managed security-lösning för medelstora företag behövs och passar bra in tillsammans med andra partners erbjudanden", summerar en trött men nöjd Christian Yng.

• Datasäkerhet

• nordic it security