Dahl Sverige AB flyttar in hos Optimera i Trelleborg

Dahl Sverige AB flyttar in hos Optimera i Trelleborg

Måndag 23 november slår vi upp portarna till vårt senaste DahlCenter. Denna gång flyttar vi in i Optimeras lokaler i Trelleborg på Tommarpsvägen 116. Vårt senaste DahlCenter har en yta som är 700 m2 stor och den är fylld med cirka 5 000 artiklar.

Välkommen att besöka oss, vi slår upp portarna klockan 07.00.

Adress:

DahlCenter Trelleborg

Tommarpsvägen 116, 231 66 Trelleborg

Öppet: 07.00 –16.00

Dahl Sverige AB är Sveriges ledande handelsbolag i VVS-branschen, med snart 100-årig erfarenhet. Runt om i Sverige har vi 66 butiker, från Ystad i söder till Kiruna i norr. Där bemöter vi våra kunder med kompetens om både produkter och bransch.
Vi är drygt 1 000 medarbetare som ständigt strävar efter att våra kunder ska uppleva oss som tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta. Detta är också våra tre ledord. I vår affär ingår förutom VVS även Mark & VA, Industri, Fastighet och Kyla, med brett sortiment och god kunskap.
Vårt stora supportlager i Järfälla hanterar dagligen transporter till 1600 orter,  både till kunder och butiker. Godset levereras av våra chaufförer som har god lokalkännedom och kör lastbilar med lyftkran på flaket för en smidig leverans.

Dahl ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och vår omsättning uppgår till drygt   5 mdkr.