Daily Sports designer Patricia Trennewall. Foto: Paulina Westerlind

DAILY SPORTS HYLLAR SINA DESIGNERS

Under året kommer vi att få lära känna Daily Sports designers lite närmare. I samband med att de lanserar vår- och sommarkollektionen för 2021 lyfter de sin första designer.

På Daily Sports skapar man egna, unika mönster till plaggen, håller i produktionen och försäljning både via golfshoppar i Sverige, men även genom egen web shop och ett antal av de stora e-handelsplattformarna. En extremt viktig person på ett företag som Daily Sports är så klart designern. Vår- och sommarkollektionen har designats av Pernilla Sandqvist och Patricia Trennewall och på företagets nya hemsida får vi lära känna Patricia lite närmare. Daily Sports har lovat att vi även ska få känna Pernilla Sandqvist på pulsen senare under året.

Att designa golf- och sportplagg ger en annan dimension än mer vardagliga plagg, här på Daily Sports handlar mycket om både funktion och kvalitet i kombination med mode.”

Läs mer om Patricia Trennewall här: https://www.dailysports.com/se/patricia-trennewall-designer/

Den nya kollektionen fylls på successivt under de närmaste veckorna, se den här www.dailysports.com

Projektledare, marknad

Daily Sports är idag bland de största i Sverige på golfkläder för kvinnor. Vi finns i 26 länder med våra golf- och träningskläder. Daily Sports kläder är kända för kvinnlig passform, fokus på funktion och attraktiva detaljer. Med våra designade mönster och matchande kombinationer används kläderna såväl på fritiden som på jobbet.