Daily Sports klassiska stickade tröja Madelene, matchad med säsongens färger och mönster.

DAILY SPORTS MATCHANDE ACCESSOARER

Ett av Daily Sports signum är att matcha plaggen och accessoarerna med varandra. I höstens kollektion hittar du matchande, funktionella golfhandskar och visors, vadderade golfvantar du kan hänga på vagnen, fodrade golfkepsar med värmande öronlappar i fleece och mjuka golfmössor med snygg tofs i syntetpäls. Höstens färger går i krispigt vit, orange som i färgstarka höstlöv, plommonlila, rogivande blå toner och klassiskt svart så klart.

Deras cardigans kommer i allt från en sportig, feminin look till exotiska djurmönster och glamourös fuskpäls. Välj en mysig stickad tröja eller pullover med foder i höstrusket. Och i en polotröja i plommonlila, svart eller Alaskablå blir du lika stilsäker på golfbanan som på brunchen, det gillar vi!

I kollektionen finns även snygga och smidiga golfjackor med feminint snitt, funktionell design och i syntetdun, både i kort och lång modell för kalla utomhusaktiviteter. Med en vadderad vindväst i orange eller klarblå är stilen på plats under höstens powerwalks.

• Det är härligt när hösten kommer och man får gå ut krispiga morgnar på golfbanan eller ta en powerwalk med väninnan, säger Ulrika Skoghag, VD Daily Sports.

Se den nya kollektionen på www.dailysports.com

Daily Sports är idag bland de största i Sverige på golfkläder för kvinnor. Vi finns i över 20 länder med våra golf- och outdoor-kläder. Daily Sports kläder är kända för kvinnlig passform, fokus på funktion och attraktiva detaljer. Med våra designade mönster och matchande kombinationer används kläderna såväl på fritiden som på jobbet.

Läs mer på dailysports.com