Daily Sports AW20-kollektion

DAILY SPORTS – MIXA OCH MATCHA

Matchande accessoarer ger ett starkt intryck för den golfande kvinnan som vill synas.

Lagom till 25-års jubileet släpper nu Daily Sports sin höstkollektion 2020. Mixa och matcha är företagets honnörsord, och det syns verkligen på säsongens färger och tryck på visors, mössor och handskar. Det är lätt att skapa sin egen golfstil med accentfärgerna nyponros, kardinalrött och den lysande gula amber.

Daily Sports designers har tagit fram ett monochromt, grafiska mönster i grått och svart kombinerat med lysande amber. Mönstret är en tydlig flört med klassisk, ikonisk design. I andra mönster hittar vi svart och hasselnöt, kombinationen ger en alltid lika tidlös garderob som är användbar alla dagar både på golfbanan och jobbet.

- Vi har gjort golfkläder under 25 år och med erfarna designers har vi en lång och gedigen kunskap av passform med feminint snitt, säger en stolt Ulrika Skoghag, företagets VD.

Marketing Project Manager

Daily Sports är idag bland de största i Sverige på golfkläder för kvinnor. Vi finns i 28 länder med våra golf- och träningskläder. Daily Sports kläder är kända för kvinnlig passform, fokus på funktion och attraktiva detaljer. Med våra designade mönster och matchande kombinationer används kläderna såväl på fritiden som på jobbet.