Möt Marit Paulsen och Leo Razzak på The Meeting Point!

Möt Marit Paulsen och Leo Razzak på The Meeting Point!

Leo Razzak är social entreprenör och föreläsare. Många av hans berättelser kommer från hans egen uppväxt och från hans nuvarande jobb på Fryshuset där han håller på med marknadsföring och kommunikation.

Leo fick just utmärkelsen ”Sveriges framtida ledare 2012” i kategorin “Kulturellt Ledarskap” av Juniorhandelskammaren. Priset har sedan 1938 delats ut till personer mellan 18-40 år som gjort en enastående insats inom sitt område. De svenska vinnarna får representera Sverige i världsfinalen som sker i november i Taipei. Tidigare internationella vinnare är de amerikanska presidenterna Clinton, Ford och Kennedy.

- Jag vill vara med på The Meeting Point för att det är en kreativ mötesplats för de viktigaste frågorna vi har där varje deltagare kan vara med och påverka, säger Leo.

Marit Paulsen är medlem av Europaparlamentet för svenska Folkpartiet och är en del av parlamentsgruppen Alliansen Liberaler och Demokrater för Europa (ALDE). Marit jobbar mycket med matsäkerhetsfrågor och är dessutom vice ordförande i utskottet för jordbruk och landsbygdens utveckling. Dalarna har en stor plats i Marits hjärta då det är hennes hemvist under större delen av tiden hon spenderar i Sverige. Marit kommer hem från Bryssel en dag tidigare än planerat för att hinna dela med sig av sina inspirerande berättelser och erfarenheter på The Meeting Point. För detta är vi mycket stolta!

Både Leo och Marit deltar även på Peace & Love Forum.

Köp din biljett här!

Kontakt: