Dalhallas scen där "Dalhallla Sceneri" kommer att arrangeras med Robert Wells

​DALHALLA SCENERI med Robert Wells

I spår av pandemin har sommarens konserter i Dalhalla tvingats flyttats fram till nya datum. Dalhallas mäktiga scen ekar därmed tom från stora nationella och internationella artister till skillnad från vanliga konsertsomrar i en av Europas mest spektakulära arenor. Nu slår Dalhalla upp portarna för ett nytt spännande och anpassat evenemangskoncept i mindre skala, Dalhalla Sceneri.

Under Dalhalla Sceneri bjuds den gästande publiken in till en konsertkväll som utspelar sig mitt på Dalhallascenen tillsammans med artisterna, Robert Wells, Lars Risberg och Maria Wells. Konserten innebär ett nära möte mellan artister och publik som bland annat bjuds på sommarmusik med anekdoter från Rhapsody In Rock och åren med Charlie Norman. Under kvällen serveras gästerna en 3-rätters middag i Dalhallarestaurangen innan de får kliva in på scenen där det nära mötet med artisterna och en härlig musikalisk sommarkväll väntar.

-Det blir en unik konsertupplevelse både för publiken och oss medverkande denna sommar, säger Robert Wells som är huvudartist under kvällen.

Evenemanget är begränsat till max 50 personer.

Datum: 15 augusti 2020

Biljetter finns tillgängliga via www.dalhalla.se