Magnus Carlson & Gunnar Frick

DALHALLA SCENERI med Magnus Carlson

Efter två utsålda kvällar med Robert Wells är det nu Magnus Carlson från Weepeing Willows som bjuder in till en intim och akustisk konsertkväll mitt på Dalhallas scen!

Under Dalhalla Sceneri kommer publiken att sitta med på den mäktiga Dalhallascenen tillsammans med artisterna, Magnus Carlson och Gunnar Frick som framför sina egna låtar tillsammans med ett urval favoriter ur musikhistorien. Under kvällen serveras en 3-rätters middag som består av en närproducerad meny framtagen av artisten själv och Dalhallas egen kock. Maten serveras direkt på scenen till toner av en stor och variationsrik låtlista och tillhörande muntliga anekdoter.

Det blir en unik konsertkväll och nära möte mellan publik och artister!

Evenemanget är begränsat till max 50 personer.

Datum: 9 augusti 2020

Biljetter finns tillgängliga via www.dalhalla.se