Publikfavoriten Måns Zelmerlöw till Dalhalla i sommar

Publikfavoriten Måns Zelmerlöw till Dalhalla i sommar

Det en gång unga och oerfarna popfenomenet med vinnarleendet har växt till en fullblodsartist med något att säga. Den 24 juli intar publikfavoriten Måns Zelmerlöw, med över 320 miljoner streams och flera dubbel och trippel-platina, Dalhallas scen.

Hösten 2020 intog han Hamburger Börs tillsammans med komikern Per Andersson. Julshowen ”Tomten & Bocken” hyllades både live och på digitala streamingtjänster. I samband med detta släpptes fina julsingeln ”Alone On Christmas Eve”, en ”utsträckt hand till alla som tvingas fira jul ensamma i år”.

Efter vinsten i Eurovision Song Contest 2015 med ”Heros” toppade Måns Zelmerlöw listorna i 21 länder och Europaturnén tog honom till slutsålda arenor i 22 storstäder. Att Måns är en publikfavorit även på hemmaplan råder det inga som helst tvivel om.

Datum: 24 juli 2021

Publikgräns: 500 gäster