Kom och träffa oss på Stockholm Outdoor

Kom och träffa oss på Stockholm Outdoor

Brinner du för friluftsliv eller utomhusträning? Då kommer du att gilla Stockholm Outdoor. Festivalen  äger rum 6-7/6 vid Sjöhistoriska museet på Djurgården och är Nordens största i sitt slag. Inträdet är gratis och här kan du testa på trendiga sporter och aktiviteter som swimrun, slackline, stand up paddle och annan utomhusträning.

Decathlon kommer att vara en av de största utställarna på festivalen. För dig som gillar multisport utomhus blir detta ett självklart stopp: här kan du se och testa allt från kajaker och stand up paddles till tält, friluftsutrustning och mountainbikes. Decathlon satsar mycket på innovation med mottot att göra sport tillgängligt för alla. Några av våra smarta produkter är till exempel uppblåsbara tält och kajaker och dykmasken Easybreath som du kan andas med lika bra under vatten som på land. Flera av dessa kan du testa på Stockholm Outdoor.

Läs mer om eventet här. Är du sugen på att få en förtitt på vårt utbud redan nu är du välkommen att besöka Decathlons butik i Kungens kurva eller vår nyöppnade hemsida Decathlon.se. Välkommen i helgen och glöm inte ombyte!