Ladda alla dina mobila enheter vid en och samma laddningsstation

Samla hemmets eller kontorets laddare vid en och samma laddningsstation! Eluttagen räcker aldrig till. De ska räcka till datorladdare, lampor och fläkten som ska kyla oss i sommarhettan. Då är det bekvämt att veta att USB-AC110 laddar upp till sex stycken olika enheter, så att du kan ladda både smartphones och surfplattor men slippa leta efter eluttag till varje enhet.

USB-AC110 från DELTACO har sex stycken USB-portar, så att du kan ladda flera enheter på en och samma gång. USB-port 1-3 levererar 2,4A vardera, medan port 4-6 respektive levererar 1A.

Laddningsstationen mäter 12,4 centimeter i diameter, och har trots sin knappa storlek en del smarta lösningar. Du behöver till exempel inte oroa dig för elfel eller värme, då den är utrustad med överspänningsskydd, överströmsskydd och skydd för både kortslutning och överhettning. Den har också en strömknapp så att du kan slå på och av enheten.

I förpackningen medföljer laddningsstationen, en strömkabel och en manual så att du snabbt kommer igång med användningen av din nya USB-AC110.

• strömadapter
  • laddningsstation
  • usb-ac110

SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. SweDeltaco har 80 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.