Skriv utan att peka på paddan!

Att skriva på en iPad fungerar ganska bra. I alla fall för kortare sökbegrepp, blogginlägg och likande. Men när det kommer till regelrätt skrivande är det skönt med ett riktigt tangentbord.  Deltaco kan nu presentera TB-109L - DELTACO iPad-fodral med inbyggt tangentbord, ett praktiskt och elegant iPad-fodral som har ett inbyggt tangentbord.

Se hela skärmen
Den största fördelen med ett separat tangentbord till iPad är att du kan använda hela skärmen för att visa det som skall visas, istället för att låta ett tangentbord ta upp halva ytan och försöka skriva medan du ser skärmen som genom ett brevinkast.

Tangentbordet i TB-109L är en integrerad del av fodralets front och kommunicerar med din iPad via Bluetooth. Det drivs av ett inbyggt laddningsbart batteri som laddas via USB-kabel från dator eller USB-laddare.

Bekväm läsvinkel
TB-109L fungerar som praktsikt transportskydd. När du viker upp fodralet kan du välja att ha skärmen liggande platt eller ställa den i en lätt tillbakalutad vinkel.  Fodralet har hål på de ställen som krävs för att kamera, knappar och anslutningar skall fungera även när du har din iPad i fodralet.

Passar alla iPad-modeller
Fodralet är anpassat för att kunna hysa iPad, iPad 2 eller iPad 3. Titta in på YouTube för en presentationsvideo av produkten.

• ipad
  • inbyggt tangentbord
  • ipad-fodral
  • tb-109l

Om varumärket DELTACO
DELTACO är ett etablerat varumärke i hela norden med prisvärda IT- och datorprodukter för såväl små och stora företag som för privatpersoner. DELTACO-produkterna har anpassade förpackningar, instruktioner och manualer för språken; Engelska, Svenska, Finska, Danska och Norska. DELTACO ger fri support över telefon eller e-post till alla användare av DELTACO-produkterna på lokala språken; Svenska, Finska, Danska och Norska.

Om Deltaco AB