Demag Lättlastsystem Kostnadsfritt hela 2020

KBK lättlastsystem kostnadsfritt året ut.

Tillhör du dem som innan epidemin bröt ut, såg en lysande framtid? Vi gjorde det och hade långtgående planer på att investera för framtiden. Var lugn, nu kan du nämligen få tillgång till ett lättlastsystem i väldsklass utan att behöva betala något i år. Beställ nu och få leverans i höst, helt kostnadsfritt året ut. Därefter delar vi upp betalningen månadsvis.

Vad innebär det att hyra?

Genom att hyra får ditt företag nyttjanderätten men inte äganderätten till utrustningen. På detta sätt så belastas inte balansräkningen och soliditeten påverkas inte negativt.

Vilka övriga fördelar finns det?

• Oförändrad soliditet
  • Belastar ej balansräkningen
  • Ökar likviditeten
  • Funktionshyra - en helhetslösning där service och installation ingår
  • Hyran jämställs som en omkostnad och är 100% avdragsgill avgift
    både skattemässigt och resultatmässigt.

Ett hyresavtal är egentligen en bättre garanti mot funktionsavbrott än att äga den. I hyresavtal ingår nämligen också ett serviceavtal. Det innebär att vi ser till att den uthyrda utrustning får den service som krävs - vid rätt tidsintervall och med riktiga serviceinsatser. I princip kan du från och med nu glömma alla nya investeringar i lyftanordningar. Dematek Rental är sättet att få tillgång till den lyftutrustning du behöver – utan att köpa den.

Du kan alltså nu kostnadsfritt, få tillgång till ett nytt lättlastsystem genom att ta del av vårt sommarerbjudande.

För att ta del av erbjudandet klicka här!

Thomas Henriksson

Presskontakt Projektledare Hela Sverige 08-603 34 00