Dinéhäll - Mångsidig matlagning och värmande eldstad

Snart är det åter dags för grillsäsong. Dinéhällen från företaget DENK är en kombinerad stek- och grillhäll som även kan användas som en värmande eldstad ljumma vår- och sommarkvällar.

Grilla hälsosamt

På Dinéhällen har kött och korv ingen direkt kontakt med elden men ändå får den en doft av grill. I den emaljerade stekpannan lyckas du med abborre och andra sorters fisk lika bra som med grönsaker, paella eller pannkakor.

Flexibel användning

Dinéhällen behöver öppen himmel. Den kan användas på balkongen, terrassen eller i trädgården. Du kan placera den på mitten av bordet eller på ett sidobord så att den alltid är inom räckhåll. Du kan också använda ett elegant stativ av rostfritt stål. Ta med den dit du går – på picknick, camping eller till landet. Din utomhusspis kan du alltid ta med dig.

Snabbt och enkelt

Dinéhällen är mycket lätt att använda. Som bränsle använder du våra snabb-briketter, kol eller trä. På nolltid får du fyr på elden. Konstruktionen gör att det blir ett lätt drag i elden så att det kan bildas en fin glöd. Lägg på pannan och snart kan du börja steka.

För mer information se dinehall.se