Dicopay rekryterar ny Marknads- och Försäljningschef

Madelene Kraemer har utsetts till ny Marknads- och Försäljningschef hos Dicopay, den ledande leverantören av digitala och mobila tjänster för fakturering och direktbetalning.

Madelene, som senast kommer från Klarna i rollen som Director of Sales, har mångårig erfarenhet från betalnings- och finansieringsområdet. Tidigare roller inkluderar seniora lednings- och försäljningspositioner hos SEB, Intrum och nu senast hos Klarna.

”Vi är oerhört stolta och glada över rekryteringen av Madelene som med sin framgångsrika försäljningserfarenhet kommer att bidra direkt i den intensiva expansion vi befinner oss i just nu”, meddelade Marie Lundberg, vd Dicopay.

"Jag ser väldigt mycket fram emot utmaningen att växa och positionera Dicopay på SME marknaden. Att få göra det tillsammans med Marie Lundberg och hennes starka team ska bli jättekul" säger Madeléne Kraemer.

Dicopay lanserade sin mobila tjänst för fakturering med direktbetalning i september 2018. Visionen är att revolutionera hela tjänstesektorn med en tjänst som tar bort tidskrävande administration och möjliggör för företagaren kan få betalt direkt efter utfört arbete.

Madelene Kraemer tillträder tjänsten senast under juli 2019.

För mer information, vänligen kontakta;

Marie Lundberg, VD Dicopay

T: 072-078 79 76