Barnens favoriter - Anna och Elsa från succéfilmen Frost i Disney On Ice Jubileumsföreställning

Biljettsläpp 25 augusti klockan 09.00

Disney On Ice firar 25 år i Sverige med en storslagen jubileumsföreställning. Sedan premiären 1992 har 3 miljoner besökare sett sina Disneyfavoriter på isen i Disney On Ice spektakulära och fantasifulla shower. Efter jul- och nyårshelgerna är det dags igen. Den här gången med de kungliga systrarna Anna och Elsa från succéfilmen Frost och Disneyklassikerna Lejonkungen, Peter Pan och Den lilla sjöjungfrun.

Disney On Ice 25 år är en sprudlande jubileumsföreställning och ett äventyr för både små och stora besökare. Först ut på isen är Musse och Mimmi och deras glada vänner som tar oss med på en magisk resa till sagans underbara värld. Jubileumsföreställningen Disney On Ice 25 år i Sverige kommer till Ericsson Globe Stockholm 2-6 januari, Scandinavium i Göteborg 8-10 januari och Malmö den 14-17 januari 2016.

En "äkta" familjeföreställning. Disney On Ice är Sveriges största återkommande evenemang för barnfamiljer och lockar mellan 125 000 – 150 000 besökare årligen. Att få se sina Disneyfavoriter live på isen, få uppleva de härliga äventyren en gång till, minnas den fantastiska musiken och kanske sjunga med är bara något av allt det som lockar besökare. Tillsammans med chansen att få uppleva konståkning från is-artister i världsklass. Att också få göra det ihop med hela familjen, vänner, kompisar mor- och farföräldrar gör det bara bättre.

Disney On Ice spelplan 2016

• Ericsson Globe, Stockholm 2-6 januari
  • Scandinavium, Göteborg 8-10 januari
  • Malmö Arena, Malmö 14-17 januari

Biljetter: axs.com och ticnet.se

Disney On Ice 25 år i Sverige

Disney On Ice firar 25 år i Sverige med en storslagen jubileumsföreställning. På den glittrande isen får du se Anna och Elsa och deras vänner från succéfilmen Frost tillsammans med dina Disneyfavoriter från Lejonkungen, Peter Pan och Den lilla sjöjungfrun.

Häng med Musse och Mimmi och alla deras vänner på ett spännande äventyr till sagans underbara värld. Äventyret börjar på den vidsträckta savannen hos Lejonkungen Simba, fortsätter hos Peter Pan och Tingeling för att dyka ner till Ariels underbara undervattensvärld och vidare till förra årets stora succé på isen - Frost. I Arendal väntar systrarna Anna och Elsa på dig. På isen får du också se bergsmannen Kristoffer och den underbara snögubben Olof från den Oscars®belönade filmen Frost!

Jubileumsföreställningen Disney On Ice 25 år i Sverige kommer till Ericsson Globe Stockholm 2-6 januari, Scandinavium i Göteborg 8-10 januari och Malmö Arena den 14-17 januari 2016.