D-Link i samarbete Apples HomeKit

Ny D-Link WiFi-kamera som stöd till Apples nya Smarta Hemmets ramverk och nya Home App i iOS 10

D-Link är stolta över att meddela att de nu utvecklar en ny Wi-Fi-kamera som kommer att stödja Apple HomeKit och den nya Home appen i iOS 10. Detta gör D-Link till ett av de nya betydande varumärken som stärker Apples ramverk för det smarta hemmet.

D-Link erbjuder ett brett utbud av Wi-Fi-kameror som ingår i mydlink Home.
D-Links nya Wi-Fi-kamera blir en del av kamerakategorin i Apples HomeKit och är en av två viktiga nyheter som tillkännagavs i huvudtalet på Apples årliga Worldwide Developers Conference (WWDC) i San Francisco.

D-Link har utvecklat och levererat Wi-Fi-kameror i mer än 10 år och vi förstår den strategiska vikten av att skapa kameror anpassade till det smarta hemmets ekosystem. Vi har arbetat hårt tillsammans med Apple för att kunna ta fram en unik smarta hemmet-upplevelse som möter användarnas verkliga behov. Genom den nya HomeKit-integrerade D-Link-kameran och Apples Home app i iOS 10 kan användare världen över, enkelt och säkert, övervaka deras hem. Någonting som vi är exalterade över, säger Kevin Wen, VD för D-Link Europa.

Tillägget av Siri-support till HomeKit gör att kamerorna blir röstaktiverade vilket ger användare ännu fler möjligheter att kunna kontrollera och styra sina hem med snabbare resultat. D-Links Wi-Fi-kamera och integrering med Apples HomeKit är ett tydligt exempel på av hur D-Link intensifierar och ökar användarvänligheten i mydlink Home-portföljen.

För mer information, vänligen besök: http://www.dlink.com