Mix 'N Save - mixa som du vill och spara pengar!

Mix 'N Save - mixa som du vill och spara pengar!

"Mix n Save" är DollarStores unika prissättning där du som kund kan mixa som du vill och spara pengar. Kombinera alla produkter som är märkta med samma pris. Står det exempelvis "2 för 10:-" på etiketten har du två val: antingen tar du två av samma eller så tar du två olika produkter märkta med samma pris. Exempelvis så kan du istället för tre diskborstar välja två diskborstar och ett par rengöringshandskar. Eller en tandkräm och en deodorant istället för två. Bra va?

Konceptet är rotat långt tillbaka i DollarStores historia, men i samband med ett nytt decennium introduceras konceptet på nytt i januari 2020 i ett nytt, fräscht manér. Välkommen in till DollarStore och hitta dina favoritkombinationer så bjuder vi på ett extra bra pris!

Mighty fine prices, everyday.