Personalens Dag – 29 oktober

Personalens Dag – 29 oktober

Vi har Sveriges bästa personal

Så är det faktiskt. Det är vi självklart väldigt tacksamma och stolta över.

Därför har vi inrättat Personalens Dag. Det är en dag där våra medarbetare får dela på dagskassan mellan kl.15:30 till stängning. Vi delar lika oavsett om du jobbar i butik, på lagret eller på kontoret. Personalens Dag infaller alltid i samband med en lönehelg, så att vi kan garantera högt tryck i varuhusen. 2021 sker evenemanget fredagen den 29 oktober och firas i alla varuhus runtom i landet – från Haparanda till Trelleborg.

I samband med Personalens Dag bjuder vi på DollarStore in alla kunder att fira tillsammans med oss. Vi bjuder på fika, godis, arrangerar tävlingar och andra roliga aktiviteter i varuhusen. Som kund kommer du även att kunna ta del av spännande erbjudanden.

Genom att handla under timmarna 15:30 till stängning bidrar du som kund till bonusen som delas ut till våra anställda – en riktigt god gärning med andra ord. Hoppas att du vill vara med och dela den här dagen med oss!

Josefin Augustsson

Presskontakt Head of Communications 0700852328

Sveriges snabbast växande lågpriskedja

DollarStore är Sveriges mest expansiva lågpriskedja med 131 butiker i Sverige och fyra butiker i Danmark under namnet BigDollar. DollarStores mission är att alltid erbjuda sina kunder lågt pris – varje dag.

DollarStore
Borgarfjordsgatan 18