Dolly Styles julkonsert den 12 december sänds direkt via doors.live

Dolly Styles julkonsert den 12 december sänds direkt via doors.live

Den andra advent, söndagen den 12 december kl. 13:30, intar popgruppen Dolly Style anrika Hamburger Börs i Stockholm för en exklusiv julkonsert. En tidig julklapp till fansen som längtat efter en gnistrande show med Molly, Holly och Polly! Konserten sänds samtidigt via doors.live för de fans som inte har möjlighet att närvara på plats.

”Den 12 december kommer vi till Hamburger Börs för att sprida värme och ljus i vintermörkret. Det finns inget bättre sätt att starta julen på än att komma och dansa å sjunga med oss! Vi sätter färg på vintern!” hälsar, Molly, Holly och Polly.

Livestreamen kommer öppna upp 30 minuter innan konsertstart och där får fansen möjligheten att följa med backstage samt en frågestund med Dolly Style. Dessutom finns en exklusiv T-shirt, förtryckt med Dolly Styles autografer, att köpa tillsammans med biljetten.

Dolly Style har blivit 10-talets mest unika svenska popgrupp och fansen har skapat en helt egen pastellfärgad subkultur i sociala medier. Dolly Style slog igenom stort i Melodifestivalen 2015 med debutsingeln ”Hello Hi” och har sedan dess levererat hits som ”Cherry Gum”, ”Rollercoaster” och ”Habibi”. Trion har idag nämnare 200 000 lyssnare i månaden på Spotify och över 100 000 följare på deras YouTube-kanal.

Julkonserten på Hamburger Börs bjuder på en blandning av gruppens största hits och helt ny musik med jultema.

Biljetter till livestreamen säljs via: doors.live/dollystyle

Doors är världens första professionella, globala livestreamingplattform för konserter. Via Doors får artister på 40 olika marknader chansen att planera, genomföra och sälja biljetter till konserter, som kan ses live av fans i 135 länder runtom i världen.