Gå direkt till innehåll
Vasas Flora och Fauna, El Perro Del Mar, Nicole Sabouné och Christian Kjellvander - Live från Södra Teatern!

Pressmeddelande -

Under fyra kvällar i februari arrangerar Södra Teatern, Doors och Luger konserter med några av Sveriges mest intressanta artister. Salongen är anpassad utefter att ta emot 216 st biljettköpare och för att tillgängliggöra de exklusiva konserterna för fler fans så direktsänds dessa även hos doors.live. Konserterna startar kl. 20:00 och biljetter finns att köpa via doors.live.

Först ut är Vasas Flora och Fauna som kommer framföra låtar de inte spelat på ett tag. Andra kvällen bjuder El Perro Del Mar på en exklusiv nytolkning av debutalbumet. Tredje kvällen tillhör Nicole Sabouné som nyligen släppte sitt tredje album och sista kvällen kliver Christian Kjellvander upp på stora scenen för en intim konsert.

Speldatum

9 februari       Vasas Flora och Fauna
10 februari     El Perro Del Mar
11 februari      Nicole Sabouné
13 februari      Christian Kjellvander

Biljetter livestream: doors.live
Biljetter Södra Teatern: sodrateatern.com

Kategorier

Doors är världens första professionella, globala livestreamingplattform för konserter. Via Doors får artister på 40 olika marknader chansen att planera, genomföra och sälja biljetter till konserter, som kan ses live av fans i 135 länder runtom i världen.

Sandra Nordin

Presskontakt +46706973959

Run the show

Doors is a cutting edge digital live platform enabling artists to create premium interactive and monetized experiences for their fans.

Venues without bounderies.

Live Doors AB