DQC Sverige AB – vi är ett great place to work!

DQC står för Delivery & Quality Consulting. Våra grundare har alltid följt devisen att bygga det företag de själva vill jobba på – DQC är en arbetsplats där vi har roligt, inspireras och får utrymme att utvecklas.

Från den dag DQC grundades har kvalitet och medarbetare alltid – och utan undantag – stått i främsta rummet vilket är något vi värnar om och är mycket stolta över. Hela vårt bolag genomsyras av ett sätt där samarbete, kompetensspridning och positiv arbetskultur är inbyggt i vårt DNA. Vi har ett stort engagemang och alla medarbetares åsikter värdesätts högt och vi lever utifrån våra värdeord; laganda, glädje och enkelhet.

Vi är därför så otroligt stolta över att vi, för andra året i rad som vi genomför undersökningen Great Place To Work, får ett högt betyg av medarbetarna ännu ett år. Detta är ett betyg DQC:arna själva sätter på vår arbetsplats och det är det som gör det extra kul och stort!

2019 har vi uppnått ett resultat på totalt 94% i undersökningen och det är i våra ögon något helt fantastiskt. Undersökningen består av frågor inom de fem områdena Trovärdighet, Respekt, Rättvisa, Stolthet och Kamratskap. Den avslutande frågan i hela undersökningen, som alla medarbetare har besvarat, är om de håller med om påståendet att ”allt sammantaget är detta en mycket bra arbetsplats” och här svarade samtliga DQC:are "Ja", alltså hela 100%!

Vi är alla stolta över att jobba på ett bolag där vi alla trivs.

Är du nyfiken på att veta mer om oss, eller varför inte samarbeta eller jobba med oss, hör då av dig så får du också känna av vår härliga DQC-kultur!